Bine v-am gasit!

Bine ati venit!

Acordati-va putin timp si aruncati o privire!

Articolele sunt in stare buna

Fiecare dintre noi merita o mica atentie pentru sine!

Acesta nu este un magazin online, este un hobby de al meu de cateva ani; sunt lucrusoare cumparate sau primite in dar de curand, pastrate in conditii exclente, pur si simplu uitate intr-un coltisor sparand ca le voi purta intro zi si asa ca s-au aglomerat dressing-ul meu.

Pentru evitarea unor intelegerii neplacute, va rog sa cereti oricate detalii doriti, iar eu voi incerca sa va raspund cum pot.

Exclus schimbul!

Nu ezitati sa parcurgeti in liniste postarile mai vechi, veti gasi cu siguranta lucruri frumoase si poate pe gustul dvs.

Va astept cu mare drag!

Va multumesc pentru vizita!

Va astept cu propuneri si oferte

Email meu e viva.marynela@gmail.com

sâmbătă, 9 martie 2013

Pantofi cu tocuri inalte

Produs nou
Marime fiind un 38
Pret 85ron
a fost cumparati cu 150roni




NU SCHIMB

Un comentariu:

  1. I am absolute begin of films and you acquire aggregate absolute nice and advantageous admonition with us.
    [url=http://olympiagold.com/]Gold & silver chain by the inch[/url]

    RăspundețiȘtergere